Popüler Yayınımıza da Göz Atabilirsiniz

Unity 3D Yer Çekimi Değiştirmek Gravity

Unity ile 3d oyunumuzdaki yer çekimi değerini veya yönünü değiştirmek için nasıl bir işlem yapacağımızdan bahsedelim.

Yukarıdaki üst menüden Edit > Project Settings > Physics yolunu izleyelim. 

Inspector menüsü üzerinde açılan PhysicsManager üzerinden ilk değere baktığımızda Gravity yazdığını görüyoruz. 

Normal değeri X : 0  Y : -9.81   Z : 0

Y yönünde -9.81f lik bir kuvvet uygulanıyor. Buradaki değeri değiştirerek istediğimizde yönde ve büyüklükte yer çekimini verebiliriz.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

C# örnekleri oyun nasıl yapılır

C# Puan Tablosu Oluşturma

C# ile List İçinde Değer Arama ve Bulma Find ve FindAll Komutu