Popüler Yayınımıza da Göz Atabilirsiniz

Unity 2D Prediction System - Tahmin Sistemi



Mesela bir basketbol oyununuz var ve topu fırlatmadan önce , topun geçeceği konumları bilmek istiyorsunuz . Siz fareye basılı tuttukça topun geçeceği tüm konumlar gösterilsin ve bırakınca da fırlatılsın. İşte burada sizlerle github adresini paylaşacağım örnek uygulamamı test edebilir ve scripti kendi oyununuzda hiç zorlanmadan kullanabilirsiniz.

Link : https://github.com/RehaStudio/Unity-2d-Prediction-System

Oyunuma nasıl uygularım ?

Prediction System scriptini top objenize ekleyin.

Rigi değişkenine Rigidbody'sini ekleyin.

Prediction_Objects  bu değişken topun geçeceği yerleri belirleyecek olan objeyi seçin.

speed Topunuzun hızı 

space Tahmin noktaları arasındaki mesafe 

Tek yapmanız gereken bu değerleri belirlemek başka yapmanız gereken bir şey yok. Bundan sonra topunuz geçeceği konumlar gösterilecek ve fareye bıraktığınızda fırlatılacak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

C# örnekleri oyun nasıl yapılır

C# Puan Tablosu Oluşturma

C# ile List İçinde Değer Arama ve Bulma Find ve FindAll Komutu