Popüler Yayınımıza da Göz Atabilirsiniz
Unity 2D Prediction System - Tahmin Sistemi
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar

Mesela bir basketbol oyununuz var ve topu fırlatmadan önce , topun geçeceği konumları bilmek istiyorsunuz . Siz fareye basılı tuttukça topun geçeceği tüm konumlar gösterilsin ve bırakınca da fırlatılsın. İşte burada sizlerle github adresini paylaşacağım örnek uygulamamı test edebilir ve scripti kendi oyununuzda hiç zorlanmadan kullanabilirsiniz.
Link : https://github.com/RehaStudio/Unity-2d-Prediction-System
Oyunuma nasıl uygularım ?
Prediction System scriptini top objenize ekleyin.
Rigi değişkenine Rigidbody'sini ekleyin.
Prediction_Objects bu değişken topun geçeceği yerleri belirleyecek olan objeyi seçin.
speed Topunuzun hızı
space Tahmin noktaları arasındaki mesafe
Tek yapmanız gereken bu değerleri belirlemek başka yapmanız gereken bir şey yok. Bundan sonra topunuz geçeceği konumlar gösterilecek ve fareye bıraktığınızda fırlatılacak.
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
Bu blogdaki popüler yayınlar
C# Puan Tablosu Oluşturma
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere bir menajer oyununda takımların puan tablosunu ve doğru biçimde sıralamayı nasıl yapacağımızı göstereceğim. Tabi bildiğimiz üzere ligde takımlar puanına göre sıralanıyor eşit olması durumunda ise averaj ve atılan gollere bakılıyor.Bizde bu sisteme göre yapacağız. Öncelikle böyle büyük çaplı bir menajer oyununda classları kullanmamız şarttır. Bize bir "Takım" adında class lazım , hemen oluşturalım. Bu oluşturduğumuz Takım class'ına IComparable interface'ni uygulayalım bu yapının bize verdiği CompareTo komutuyla işlemlerimizi kolaylıkla gerçekleştireceğiz. Eğer isterseniz hazırlamış olduğum football manager youtube serisinide kanalımdan izleyebilirsiniz. https://www.youtube.com/playlist?list=PLw919wW8ikxenpnSTVecZ-oWZjXbPwEDl public class Takim : IComparable { string takim_adi; int Puan; ...
C# ile List İçinde Değer Arama ve Bulma Find ve FindAll Komutu
C# derslerinde koleksiyon yapısı olan List'in dizilerden farklı olarak içindeki bir değeri ya da değer aralığını birden çok değeri arayıp bulmayı sizinle göreceğiz. Find ve FindAll komutlarından yararlanacağız. İsterseniz kendi oluşturmuş olduğunuz bir class değerini de arayabilirsiniz. Referans olarak using System.Collections.Generic; using System.Linq; bu referans kütüphaneler kullanıyoruz. Eğer ekli değilse class dosyamızın en üst satırlarına ekleyebiliriz. List < string > texts = new List < string >(); texts.Add( "RehaStudio" ); Mesela yukarıda bir texts adında List koleksiyonu oluşturduk ve "RehaStudio" adında bir eleman ekledik. string deger = texts .Find( value => value == "RehaStudio" ); Burada list ifademize Find komutunu yazıyoruz ve içine ise bir şart ifadesi girebiliri...
Başarı Not Ortalama Kaldı Geçti Uygulaması Hazır Ödev C#
Ödev cevaplarında, kişinin girdiği sınav notlarını tutarak onun, not ortalamasını hesaplama, sınıf dersi geçti kaldı ve öğrenci başarı durumu belirlemenin kodlarını göstereceğiz. İlk olarak not ortalamasını hesaplayalım Console .WriteLine( "Merhaba Hoş geldiniz Uygulamamıza" ); Console .WriteLine( "Vize notunuzu giriniz!" ); int vize_notu = Int32 .Parse( Console .ReadLine()); Console .WriteLine( "Final notunuzu giriniz!" ); int final_notu = Int32 .Parse( Console .ReadLine()); int not_ortalaması = vize_notu / 100 * 40 + final_notu / 100 * 60; Console .WriteLine( "Not Ortalamanız: " + not_ortalaması); Kullanıcının girdiği değerleri Console.Readline ile okuyup int değişkene dönüştürüyoruz. Daha sonra yüzdelerini alıp topluyoruz. Bu örnekte vize yüzdesi 40 , finalin yüzdesi...
Yorumlar
Yorum Gönder